piątek, 2 sierpnia 2013

Nowe wyzwanie!

A właściwie kilka wyzwań.
Zawsze to lubiłam, ale nie mogłam się jakoś odnaleźć w tym. Oczywiście, zajrzałam dzisiaj na bloga fit and sexy, i co? Lista wyzwań!
Więc postanowiłam dołączyć - zawsze to lepsza aktywność.

Wyzwanie 1: Walka o jędrny biust:

kliknij w obrazek po więcej informacji
Co prawda trochę zmodyfikowałam, bo więcej ćwiczeń z hantlami wzięłam (nie mam gumy), ale grunt to systematyczność.

Wyzwanie 2: Jędrna pupa


Kiedyś robiłam już to wyzwanie, ale wysiadłam. Teraz czas na nowo podjąć się tego wszystkiego :) Wierzę, że mi się uda!

Szukam innych, ciekawych wyzwań. Szykuję się (znowu! =.=") na rzucanie palenia. Wiem, że do końca sierpnia już nie zapalę.

Poza tym, skoro na blogach jest szał na boczki z Tiffany, postanowiłam spróbować i masakra, to jest genialne! Więc tak, sierpień jest miesiącem pełnej mobilizacji! I tego się będę trzymać!

7 komentarzy:

  1. Także mam sporo wyzwań i jestem pełna motywacji. Napewno uda Ci się rzucić palenie. Jestem tego pewna, tylko musisz naprawdę tego chceć.. Twoje wyzwanie to : Rzuć palenie w 30 dni :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zapraszam Cię do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo! Pomagają!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak milo z tymi wyzwaniami :) dziekuje ze sie przylaczylas :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry sposób na zmotywowanie ludzi do ćwiczenia, masz już nowe wyzwania na 2014? xD Zapraszam również na moją stronę odchudzaniu inspiracji i motywacji do sportu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i za wsparcie, jakie mi okazujecie. To dla mnie bardzo ważne.