czwartek, 10 stycznia 2019

Moja domowa siłownia

Cześć Kochani!
Dzisiaj przychodzę się Wam pochwalić zalążkiem domowej siłowni. Mieszkanie na wsi ma swoje ogromne plusy, ale też i kilka minusów. Chociażby taki, że brak tutaj siłowni czy klubu fitness. Dlatego sami (z H.) musimy coś w tym temacie podziałać. Wygospodarowaliśmy jeden pokój, odgracamy go i stawiamy tam pierwszą rzecz - ławeczkę. Mamy też hantle, gryfy, sztangi, obciążenia, a w planach rozbudowę + rowerek stacjonarny.
Wybaczcie bałagan, ale jak mówię - dopiero ją tworzymy ;)
Przyjdzie wiosna, lato, musimy mieć kondycję, by spełnić podróżnicze cele, plus zdobyć kolejny z punktów KGP (planujemy Łysicę). Ja też chcę fajniej wyglądać na komunii, którą mamy w maju. Więc mam jakieś 5-7 miesięcy, by popracować nad swoją sylwetką. Właśnie siedzę i układam sobie plan treningowy, chociaż najchętniej spędziłabym w naszym nowym pokoju więcej godzin - nie chcę jednak sobie zaszkodzić. Niemniej... cholernie się cieszę z tego co już mamy.
Miłego dnia Kochani
Karo

6 komentarzy:

  1. ja się też muszę za siebie wziąć bo przez tabletki anty 4 kg mnie przybyło... Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zdjęcia się nie wyświetlają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Potrzebujesz schudnąć sporo ? Sama miałam problem, ważyłam o jakieś 30kg za dużo...
    Udało mi się schudnąć około 25 kg ... Jak to zrobiłam ? Skorzystałam z tego bloga:

    https://dietalux.wordpress.com/

    Warto zajrzeć, może komuś jeszcze pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami warto się czymś wspomóc w drodze do bycia fit. tylko warto najpierw zapoznać się z możliwymi skutkami ubocznymi
    http://cennik-sterydow.pl/redukcja-tluszczu-na-sterydach/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że w tej domowej siłowni jeszcze bardzo dużo pracy. Przede wszystkim pozbyłabym się dywanu na rzecz specjalnej maty https://powerrubber.com/kat/maty-na-silownie/ która zapewni amortyzację i zminimalizuje ryzyko kontuzji, upadków. Taka mata działa antypoślizgowo, łatwo ją położyć i jest bardzo trwała i nie sprawia kłopotu w utrzymaniu w czystości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Ja też chce taką siłownie domową sobie stworzyć, już nawet znalazłam sklep GorillaSports - gdzie wszystko jest dostępne w dobrej cenie oraz jakości. Można kupić tam wszelakie akcesoria, jak i sprzęty treningowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i za wsparcie, jakie mi okazujecie. To dla mnie bardzo ważne.