sobota, 8 sierpnia 2020

Walka o piękne ciało - nowe podejście

 Cześć

A miało być tak pięknie... To miał być mój rok. Dobre sobie. 

Nie dość, że musiałam przerwać studia, nie dość, że straciłam pracę, to jeszcze przez problemy ze zdrowiem i z motywacją dupa urosła jak cholera. 

Sierpień to miesiąc dobry jak każdy inny, by wziąć się w garść, porobić nowe plany i zacząć wszystko od nowa. Rozsądnie i z głową.

Więc ja się biorę w garść, robię plany na ten miesiąc i zaczynam po prostu jeszcze raz. Zarówno walkę o zdrową duszę jak i piękną sylwetkę. 

Wierzę, że się uda. Trzymajcie kciuki!

Karo.


Foto stąd

6 komentarzy:

  1. Witaj. U mnie podobnie po 2 latach wyrwanych z życia - wracam do normalności. Powodzenia trzymam za Ciebie kciuki i zapraszam:
    www.albertkosmider.blogspot.com oraz Fb: www.fb.com/trenerAlbi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś chce schudnąć to ja moge polecić tabletki z tej strony: https://dietalux.wordpress.com/ pomogły mi schudnąć 15 kg bez efektu jojo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szuka miejsca, w którym znajdziesz szeroki wybór aktywności fizycznej? Sprawdź Maniac Gym w Białymstoku https://maniacgym.pl/oferta-klubu/fitness-bialystok/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobacz sobie koktajle odżywcze herbalife. Są pyszne, dostępne w kilku smakach. Można nimi zastąpic jeden posiłek w ciągu dnia. ja chyba zamówię sobie kilka tych koktajli na lipiec, bo przez te upały mi się jeść nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry! Wierzę, że tym razem Ci się uda https://www.offside.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i za wsparcie, jakie mi okazujecie. To dla mnie bardzo ważne.